søndag 14. februar 2010

Happy Halloween, kjære!


Etter noen dager borte fra familien er det godt å komme hjem. Spesielt koselig er det å kruse rett inn på Valentines-dagen, Morsdagen og Fastelavn. Alt på en gang. Tipper det er for å gjøre det enklest mulig for mannfolkene å huske på alt..men det er nå en annen historie. 

Her i huset har det vært mye fokus på denne dagen, fra de små prinsessenes side. I ukesvis har der vært hvisking og tisking. "Mamma, sant du ønsker deg et smykke?",  "Mamma, hvordan skriver jeg: 'MAMMA'? Med en eller to 'm'er?", "Mamma, har du mer garn som jeg kan få?"..osv.. 
Valentineskort er blitt delt ut til kreti og pleti, kanskje litt slepphendt omgang med anonyme hjerte-kort synes far, litt bekymret for fremtiden ;-)

Derfor var jeg temmelig overrasket da jeg så muntert ble vekket imorges med; "Happy Halloween, kjære!" Var ikke helt sikker på om jeg turde åpne øynene av frykt for å finne min bedre halvdel i sengen med blinkende horn-hårbøyle, eller enda verre, med et klissete gresskar tredd ned over hodet.  Gjøre det enkelt for menn å huske på alt, liksom..


Lettelsen ble stor da det hele bestod av en liten forsnakkelse på morgenkvisten, og gleden kom jammen rask påfølgende da en stoor pakke med hjerteformede marshmallows knitret ved øret mitt. Dessuten fikk jeg varmeflaske, kledd i det supersøte antrekket på bildet over. Den skal holde meg varm i tiden som kommer ifølge det koselige kortet... ;-)


Barna kom hoppende, sprettende og dansende den ene etter den andre med nyyydelige hjemmelagede gaver. Jammen fikk jeg ikke et flott perlesmykke med stort hjerte på fra prinsessen i midten. Denne gang i gult og svart siden det nærmer seg påske. Til jul fikk jeg et i hvit og rødt, som jeg ble så glad for at produksjonen ble trigget tenker jeg. Søte prinsessen i midten :) Jeg fikk nydelige fingerheklede både smykker og skjerf, samt kunstferdige kort med "mamma" skrevet med to 'm'er *smil*


Dessuten fikk jeg den koseligste boken jeg noensinne har fått: "Derfor er jeg glad i mamma".


Jeg legger til at min eldste prinsessen og hennes gode venninne som var på overnatting laget smoothie med frukt-spyd til frokost, tenk så heldig jeg er!

En fantastisk Morsdag og Valentinsdag!
Fastelavn hoppet vi over, det får da være grenser ;-)

Ha en herlig kveld på denne koselige dagen!
Og ha et herlig kinesisk godt nytt år også da ;-)

Klem fra meg!


4 kommentarer:

  1. Herlig:)
    Halloween?? Ha ha ...ser for meg den seansen der ja:)
    Så mange koselig hilsninger du har fått da...heldiggris:) Jeg sitter fortsatt og venter på at min bedre halvdel skal komme hjem:)
    stor klem

    SvarSlett
  2. så mange koselig ting du har fått.

    SvarSlett
  3. For et HERLIG innlegg, Maria! Jeg synes jeg ser hele den skjønne gjengen i går, inkl. din kjære mann. Utrolig tidig at han sa Halloween!:) Håper dere ellers har det bra. God klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Hallo!!!
    Tuuuuuusen takk for det!!!!!
    Veldig fin blogg og utrolig fine ting dere lager!
    Ha en super kveld!!!
    Klem Mia :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen om du lyster!

Related Posts with Thumbnails

Jeg er nå forresten linket til Bloggurat

Bloggurat