tirsdag 29. september 2009

Nå er det jul igjen!



Da er julen kommet, var en kjapp tur innom IKEA idag og der var det klart at det er kun dager igjen til jul..
Må si at jeg faktisk kjente et sneeev av julestemning.



Synes disse juletrærne var litt artige, jeg har en svakhet for alt som glitrer!



Men på den annen side, føler jeg at det er litt tidlig med jul, derfor måtte jeg legge inn bilde av disse søte fuglene. Også fra IKEA, et serveringsbrett. Kostet ikke mange kronene, men der var sånn kø i kassen så nøyde meg med et bilde denne gangen :)


Nyyyt kvelden alle sammen!


God klem fra meg :-*


7 kommentarer:

  1. Takk for koselige ord hos meg, søte du!
    Det var ikke så dumt med vanntett kamera her i byen nei, har ikke tenkt den tanken før:)

    Jeg får småpanikk om at folk begynner å snakke om jul allerede, samtidig er det jo veldig koselig. Jeg gleder meg masse, det er noe helt spesielt når man har barn!♥ Ha en strålende kveld! Klem

    SvarSlett
  2. huff har de begynt allerede.. man blir lei jula før den har kommet!!!

    i allefall.. klart du får stokkrosefrø.. synes det er supert at så mange ville prøve å så selv..

    send meg navn og adresse på antikogbrocante@gmail.com så kommer det en pose med frø i posten..

    ha det godt så lenge

    Hilsen Bea i Danmark

    SvarSlett
  3. Hei vennen:)
    Synes absolutt du burde kjøpe noen glitre trær snart...det er jo bare under 3 mnd til jul;)
    stor klem

    SvarSlett
  4. Ikea starter alltid tidlig opp synes jeg og som deg må jeg innrømme at jeg fikk et aldri så lite snev av julestemning hihi!!
    Neste utgave av danske Bolig Liv som jeg abbonnerer på blir dedikert til juleaktiviteter så jeg. Kjenner det kribler litt jeg altså hihi! Ha en fin helg! hilsen Kardemomme :))

    SvarSlett
  5. Näe jag vill inte ha jul nu...Var på Ikea häromdagen och då fanns det inte framme, tur det hihi.

    Kram Anne

    SvarSlett
  6. Mariaaaa? Du begynte jo så bra med ofte oppdateringer på bloggen, men så datt ut av igjen! Vil jo høre mer fra deg:) Klem Heidi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen om du lyster!

Related Posts with Thumbnails

Jeg er nå forresten linket til Bloggurat

Bloggurat